vrijdag 5 oktober 2007

LEERDAM Kristal Bowlstel


Hallo Allemaal,
Door omstandigheden een poosje niet geblogd, maar ik ga weer beginnen en hoop dat jullie blijven kijken wat ik allemaal te melden heb.

Ik heb een heel mooi bowlstel in prachtige staat, van Leerdam Crystal -
Bestaande uit grote bowlschaal en deksel met prachtigslijpwerk, mooie opscheplepel met enig slijpwerp en 8 coupes.

Is het niet heerlijk om hier op een verjaardag vers fruit uit te eten (natuurlijk wel met een rode wijn) succes verzekerd.


Klik op de link en foto voor meer informatie.

2 opmerkingen:

Nicole zei

Goed dat je er weer bent! Ik hoop wel dat je wat meer reacties gaat krijgen hoor!

Anoniem zei

Hoi Jenny, ook ik ben even wat weinig aan het bloggen geweest. Gewoon even druk met andere dingen ;-)
Ik vind het trouwens een héle mooie bowlset zeg. Het is dat ik beloofd heb juist eens wat op te schonen in huis (omdat we van plan zijn over een tijdje kleiner te gaan wonen) anders had ik hem best willen kopen.
Groetjes, Patricia.